Першокурсники К-ПНУ продовжують ділитися враженнями про перші тижні навчання.
Студенти фізико-математичного факультету поділилися своїми міркуваннями, правилами студентського життя, які вже встигли засвоїти, розповіли, з якими труднощами вони зіштовхнулися:
Юліана Некрасова , студентка фізико-математичного факультету групи KNms1-B24: «Перший місяць навчання в К-ПНУ промайнув надзвичайно швидко. Нові знайомства, захопливі лекції та яскраві враження супроводжували мене впродовж цього часу. Комп’ютерні науки виявилися неймовірно цікавим напрямом, а за допомогою компетентних викладачів поринати у нову галузь було ще приємніше. Адаптація до першого етапу самостійного життя пройшла легко й невимушено. Студентство – найкращий період життя!»;
Артем Велігин, студент фізико-математичного факультету групи KN1-B24: «Перший місяць навчання в університеті приємно здивував тим, що навчання забирає не так багато часу, як я очікував. Домашніх завдань насправді небагато, а це дозволяє краще планувати свій день і займатися іншими справами. Викладачі завжди доброзичливі та готові допомогти, якщо виникають питання або щось незрозуміло. На заняттях відчуваю себе комфортно і можу відкрито висловлювати свої думки. Загалом перші враження від навчання дуже позитивні. Із нетерпінням чекаю нових вражень»;
Олександр Скирденко, студент фізико-математичного факультету групи KN1-B24: «Перший курс навчання в університеті залишає в мене позитивні враження. Найбільше подобається програма навчання та викладачі, які завжди готові допомогти й пояснити матеріал. Особливо приємно, що деякі викладачі використовують сучасні технології у своєму підході до викладання, що робить навчання ще цікавішим.
Хоча навчання вимагає певної зосередженості, якихось труднощів я не відчуваю. Я не очікував, що вища математика буде легкою, виявилося, що все залежить від бажання вчитися та зусиль, які докладаєш до цього. Якщо активно працювати над завданнями, можна легко зрозуміти навіть складні теми. Особливо мені подобається логіка, яка пронизує багато предметів, зокрема дискретну математику. Вона допомагає структурувати мислення та розв’язувати завдання з чітким, логічним підходом. Це важливо для майбутньої кар’єри, оскільки такі навички є основою у вирішенні багатьох завдань із програмування.
Ще один приємний аспект мого навчання — це атмосфера в університеті. Одногрупники стали справжньою підтримкою, ми швидко знайшли спільну мову. Почуваюся тут комфортно, як вдома, і це додає впевненості у тому, що я на правильному шляху»;
Данііл Кушнір, студент фізико-математичного факультету групи KN1-B24: «Перші враження про кафедру комп’ютерних наук: багато різних пеціальностей; великий склад науковців, докторів наук, доцентів і професорів. Навчання спокійне та немає перенавантаження, нам все пояснюють, якщо щось не зрозуміло можна прийти на консультації або запитати у викладача під час перерви. Викладачі доброзичливі. Насамперед нам пояснили, як проводиться оцінювання, де можна знайти потрібну інформацію тощо. Також першокурсникам провели екскурсію до Старого міста. Нам розповіли цікаві історичні факти про Кам’янець-Подільський. Із незвичного можу виділити невелику кількість матеріалу порівняно зі школою, можливо це через вужчу спеціалізацію навчання. Навчання в К-ПНУ мені подобається»;
Світлана Симаник, студентка фізико-математичного факультету групи М1-В24: «Вступ до університету – це важлива подія в житті кожної людини. Я зробила сміливий крок, вирішивши повернутись до навчання. Перший місяць у новому середовищі став справжнім випробуванням, але й одночасно неймовірною пригодою. Коли я вперше переступила поріг університету, мене охопило відчуття трепету, тому що коли тобі 30+ і ти починаєш навчання на фізико-математичному факультеті разом з одногрупниками, які точно вдвічі молодші за тебе, це створює абсолютно унікальний досвід. З одного боку, тебе завжди приваблювали точні науки, їхня логіка й структурованість. З іншого боку, ти зустрічаєш реальність університетського навчання — великий обсяг матеріалу, високі вимоги і відчуття, що твоя життєва позиція дещо відрізняється від позицій твоїх молодших однокурсників. Часом відчувала себе втомленою від інтенсивності навчання, але водночас захопленою новими знаннями, часом доводилося пропадати за книгами до пізньої ночі, намагаючись засвоїти матеріал. Мабуть, найбільшим відкриттям став сам освітній процес. Шкільна математика здавалася складною, але зараз це лише початковий рівень. Тут задачі набагато абстрактніші та глибші. Щодня перед тобою постають нові виклики, які змушують задуматися і поглиблювати свої знання. Проте, зважаючи на свій життєвий досвід, ти вже знаєш, що справжній успіх приходить через терпіння та наполегливу роботу, тому тебе не лякають труднощі.
Можливість завести нові знайомства, спілкування з молодшими одногрупниками теж стало цікавим досвідом. Вони сповнені енергії, ентузіазму, легко адаптуються до нових технологій, мислять свіжо й нестандартно. Їхній підхід до навчання часто відрізняється від твого, але саме в цьому і є краса різноманіття досвіду. Ти можеш поділитися з ними практичними знаннями, допомогти зрозуміти, як теорія працює в реальному житті, а вони — навчити тебе гнучкості й нових підходів. Я постійно спілкуюся й обговорюю лекції і відчуваю свою роль у команді. Це допомагає мені адаптуватися до нового середовища, залишаючи менш відчутним “вік” як перешкоду.
Проте, попри різницю у віці та досвіді, перший місяць показав, що в університеті всі ми — студенти. У нас однакові виклики, одні й ті самі задачі, і навіть однакові жарти про наше навчання. Перший місяць в університеті на фізико-математичному факультеті став для мене не лише новим початком, а й шансом здійснити свої мрії. Це було випробування, яке дало мені змогу підтвердити свою мотивацію і бажання вчитись ще більше. Тепер я відчуваю, що здатна досягти своїх цілей незалежно від віку, адже навчання – це шлях, який ніколи не закінчується».