26-27 жовтня у межах співпраці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка та Комунальної установи Дунаєвецької міської ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» відбувся методичний семінар з професійного розвитку для науково-педагогічних працівників і здобувачів вищої освіти К-ПНУ «Нова українська школа – простір освітніх можливостей». Основна ціль заходу спрямовувалась на ознайомлення з особливостями освітнього процесу в базовій середній школі відповідно до вимог НУШ.

У заході взяли участь декани факультетів / директор ННІ, завідувачі, гаранти, науково-педагогічні працівники кафедр, які здійснюють освітній процес за освітньо-професійними програмами спеціальностей 013 Початкова освіта, 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями), здобувачі вищої освіти спеціальностей 013 Початкова освіта, 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями), стейкхолдери зі спеціальностей 013 Початкова освіта, 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями).

 

Свої доповіді на пленарних засіданнях представили директор центру Давиденко Галина та консультанти: Дармограй Наталія, Шендерук Ірина, Чумак Наталія. Для здобувачів вищої освіти та науково-педагогічних працівників фізико-математичного факультету на секційних засіданнях виступили: Барановська Тетяна, вчитель математики Залісцівської гімназії, вчитель вищої кваліфікаційної категорії з темою «Навчаємося цікаво (квест-технології в освітній програмі НУШ)» та Гуменюк Оксана, вчитель інформатики Дунаєвецького ліцею №3, вчитель вищої кваліфікаційної категорії з доповіддю «Держстандарт інформатичної освітньої галузі».

 

Учасники семінару активно брали участь в обговоренні переваг і недоліків сучасних вимог до навчально-виховного процесу закладів загальної середньої освіти. Вчителі ініціювали проходження учасниками семінару веб-квестів з математики та інформатики. Студенти разом із науково-педагогічними працівниками отримали задоволення від цікавих завдань, багато позитивних вражень і новий досвід.

Даний захід став ще однією сходинкою у налагодженні співпраці. Адже педагоги мали можливість поділитись власним досвідом впровадження реформ НУШ. Здобувачі вищої освіти ще раз переконались, що основна ідея Нової школи полягає в тому, щоб перейти від школи знань до школи компетентностей, які враховують знання, уміння та ставлення, засновані на ціннісній платформі.

Дякуємо за співпрацю!